با من همراه باش (:

  • ۰
  • ۰

هر جا که مواد هم زده یا مخلوط شوند یا ترکیبات شیمیایی ساخته شوند، حتماً کف وجود دارد. اگرچه می تواند جذاب به نظر برسد، اما مانعی برای پردازش قابل اعتماد و کارآمد است. بنابراین، جلوگیری از تشکیل کف، یا کنترل و مدیریت صحیح آن، یک جنبه کلیدی از تولید قابل اعتماد و متمرکز بر کیفیت است.

استفاده از مواد ضد کف

کف کردن را می توان در بسیاری از موارد با افزودن بازدارنده های کف (که معمولاً ضد کف نامیده می شود) کنترل کرد. پرمصرف ترین مهارکننده های کف یا ترکیبات سیلیکونی یا الکل های با جوش بالا مانند اولیل الکل یا اکتیل فنوکسی اتانول هستند. سیلیکون ها به صورت امولسیون آب و یا به صورت خالص به صورت تجاری در دسترس هستند. در سیستم های آمین، سیلیکون ها به طور کلی به الکل های با جوش بالا ترجیح داده می شوند.

یک ضد کف که به خوبی در یک گیاه کار می کند ممکن است بی اثر باشد یا حتی باعث ایجاد کف در گیاه دیگر شود. همچنین، یک آنتی فوم که در گذشته عملکرد رضایت بخشی داشته است ممکن است به تدریج کارایی خود را از دست بدهد و باید با محصول دیگری جایگزین شود. هنگامی که زمان در دسترس است، مناسب بودن یک ضد کف باید قبل از استفاده آزمایش شود.

چرا عوامل کنترل فوم راه حل انتخابی برای بهبود تولید هستند؟

کنترل فوم یک عنصر کلیدی برای بهبود تولید در بسیاری از صنایع است: حفاظت از محصولات زراعی، نفت و گاز، خمیر و کاغذ، فرآوری شیمیایی، تصفیه پساب، بازیافت، منسوجات و چرم، مواد غذایی و آشامیدنی، محصولات تمیزکننده و غیره. کنترل فوم سیلیکونی یا ضد - فرمولاسیون فوم و کمک های پردازش باعث کارآمدتر، تمیزتر شدن و بهبود کیفیت محصولات تولید می شود. عوامل کنترل فوم نیز با کاهش مصرف آب و انرژی و تسهیل بازیافت به تولید پایدارتر کمک می کنند. آنها برای افراد و تجهیزات ایمن هستند و با سخت ترین استانداردها مطابقت دارند.

 

آنچه باید در مورد کنترل فوم بدانید؟

سه نوع مختلف از عوامل کنترل ضد کف سیلیکونی وجود دارد که با کاربردهای خاص سازگار است:

  1. عوامل ضد کف که کف را از بین می برند
  2. مواد ضد کف که از کف زیاد جلوگیری می کند
  3. عوامل تهویه‌کننده‌ای که رشد بیش از حد حباب‌ها را کنترل می‌کنند

به همین ترتیب، برای کاربردهای مختلف، ضد فوم سیلیکونی و عوامل کنترل کف به دو شکل مختلف موجود است:

ترکیبات - محتوای 100٪ فعال، مورد استفاده در محیط های غیر آبی یا برای ساخت امولسیون های آبی.

امولسیون - با 10 تا 60 درصد محتوای فعال، حاوی سورفکتانت و آب.

 

برای دریافت یک نمای کلی بیشتر از اینکه کدام مواد ضد کف و کنترل کف سیلیکونی برای فرآیند تولید شما بهترین هستند، می توانید به این سایت مراجعه کنید.

 

  • ۰۱/۰۸/۰۸
  • nar kh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی